Sunday, July 19, 2009

KUCING SAYA MEOWWW

salam...

Entry ni saja suka2 dan specially dedicated to Sis Nita Sentap and Posh and pengemar2 tuceng seluruh kawan2 bloggers di mana jua anda berada...

kalau bosan2 tu sila2 la baca kisah kucing ku ini yg bukanlah kucing parsi..maupun kucing siam ataupun kucing yg bulu tebal n lawa2 n mahal2 tu tapi kucing biasa2 je yg menjadi kesayangan adindaku Amy..



so kawan2 semua bacalah kisah2 kucing ku ini eh.. actually ku cedok dari blog adikku..abih dah ni cucu dia..so kalau anda baca pastikan baca dari entry yg previous eh..pandai2 la korang baca dari bawah.. pastu klick entry before.utk tahu kisah asal usul

Lucifer (Lucy) - Mama Tucen
Suri - Baby
Star - Baby
Shiro- Baby
Kecik - adik tiri

Bapak tucen takdek.. ermm ntah mana pegi ntah..miang si lucy ni.. hahah.. so korang baca la eh. dan utk Nita... sila sediakan Tisu sekotak.. manalah tahu kot2 ada cerita2 yg mampu membuatkan anda mengalirkan airmata.. samada lawak maupun sedey.. cheewahhh..haha suspen jer..

ok dipersilakan utk klik DISINI-CERITA KUCINGKU


p/s: meowwwww

5 comments:

nita said...

ate, ko mmg suka tucen ker kasehh..?

Kaseh said...

nita : aku suka la jugak tapi idakler sampai dorang leh naik atas katil aku..tapi adik aku mmg hantu kucing.. tu semua tu cucu2 dia la tu

Unknown said...

bestler blog si amy...aku follow sudah...suruh any follow aku balik...hehe suka2 aku jer...bnyk info pasal tucenglaaa...hehe

Lazyf said...

nice cat...comey sgt2...
salam kenal yer...

Kaseh said...

Posh: haha dia mmg kepala giler2 tu..aku kalau baca blog dia pun leh tergelak..anyway dia dah add ko da..

Lazyf : thanx singgah sini..rajin2la singgah eh :)