Monday, April 20, 2009

Diet History

Salam.
orait seperti yg dah dijanjikan tadi.. ni nak share my diet history sepjg hidup ini.. :) byyk sgt n skang ni saya nak share mana yg ingat la eh.. yg dolu2 tu tak berapa ingat sgt kita abaikan eh..
okeh.. ermm how to start....
ok as far as u know.. myself umur nak masuk 35 june nih... tua dah kan..tapi masih dok terasa macam muda.. tak sedar2 lagi.. umur makin meningkat...kebarangkalian nak dapat penyakit mmg cerah sgt..tu yg kena diet...
ok dari umur awal 20an sampaila skang da nak masuk 35.. erm total 15 tahun menjalani proses menguruskan badan..lama kan...? mmg lama.. suka duka sepanjang masa tu toksah nak cakap la..byk sgtt... kena kutuk..kena perli..macam2 laa. Produk diet pulak..haa ni pun satu sebut je jenis apa..semua dah try.. segala pil..susu.apa2 je la..semua dah rasa...pakaian dalaman..sebut je jenis apa ..semua da gedik beli n cuba.. pokoknya..sapa2 offer menda utk kuruskan badan..saya akan beli.. slimming centre? yaa saya sudah cuba jugak.. kalau dgr citer ni semua..da pasti badan saya akan slim n cantik kan..tapi hampa... makin membuak skang ni.. tapi saya tak salahkan produk.. SAYA SALAHKAN DIRI SAYA SENDIRI. Jap lagi saya akan share citer mengapa ini semua terjadi n anda nilaikan..

p/s : susah nak edit blog kat ofis ni.. ada je gangguan.. haha dah nama pun kat ofis kan..takleh ngular :p

No comments: