Wednesday, December 29, 2010

Teringin..


Pic kidnap google!

Jam menunjukkan tepat kul 11 malam...

sebelum beradu...blogwalk kejap.. tiba2....

terpandang pic `mee goreng mamak` kat blog one blogger ni..

krukkk...krukk.. perut berbunyik lak.. lapar la plak...

eermm oleh itu... dengan ini saya mengisytiharkan..

saya teringin nak makan MEE GORENG MAMAK tengah2 malam ni

tauhu lebeh...telur lebih..taugeh takmo... walaaaa... pekena ngan teh tarik..

haruskan saya keluar malam2 ni n lepak kat mapley?


oh tidak.....


seharusnya pasni off lappy... tarik selimut...

terus tido la kaseh woiii....

esok ada appointment ngan doctor.. tak reti2 nak tido?


oklaaa...nite nite blog....


p/s: teringat kat papa ...dia suka makan mee goreng mamak.. miss him much :(

4 comments:

AmY-AdLi said...

gendut sungguh lah !

p/s: teringat kat adli ...dia suka makan semua bende yg buleh dimakan.. miss him much :(




bahhahaahhahahahahaha

Iena said...

ko appointment ngan doc sakit aper beb?
*psstt... aku mlm td teringin nk mkn maggi asam laksa rendam dan mmg pantas ke dapur kasik rendam itu maggi! hehhee~

Mimy Hamid said...

aku ingat ko terus cari mamak...hehe bagus bagus kuat iman...hehe

Kaseh said...

Amy : adli tolak batu ngan kayu jek baru dia tak mkn.. miss him? wakakaka.. g peluk suri je suda..


Iena : kalau aku ngidam megi mau aku bgn gak tuh..tapi ni mee mamak..takde keja aku nak bgn haha..
erm aku kena asthma arituh beb...tadi g folo up jek..semua ok..


mimy : dapat dah tadi..aku tapau..haha