Wednesday, December 22, 2010

Jom Breakfast! - LONTONG


googled daa :)


Salam..





Morning semua...





Sebelum kita mulakan sesi blogwalking aka skodeng blog org pagi ni..kita breakfast dulu..


sangat kebuluran rasa pagi ni.. nak kata tak makan malam..mmg tak mkn tapi ptg balik keja semlm dah mkn nasik.. ermm lahai..





pagi ni teringin lak nak makan lontong... letak lak telur rebus ngan sambal sotong.. muehehe
ilang terus diet... ermm layan je la pic kidnap kat google tu eh..coz camera den ada problem..takleh nak share..

erm apsal takleh nak kopipes pic eh.. biarla..

jemput mamam semua...

8 comments:

Iena said...

morning bebeh~
start a day with makan! hahahaaaaa...
then follow by smiling.... :)

miss u bebeh...

Kaseh said...

iena bebeh..yaaa betol2..makan kenyang2 pastu baru jalan skodeng..miss u more bebeh...

~RiNa~JeYnA~AmiRa~aDaM~ said...

Salam kenal ~~

Kaseh said...

Rina : salam kenal :)

Mimy Hamid said...

menarik nya beb...terliur aku..mana nk cari lontong ni

Kaseh said...

mimy: mmg sodapp layan pagi2.. g carik gih..kang ngidam kang..

sue said...

Salam kak kaseh..
Lontonggg tu..sedappp..
lamanya akak menyepi

Kaseh said...

sue : salam dear.. ha ah la lama akak menyepi.. bersawang dah blog ni,..tapi kali ni insyallah terang balik kot blog ni..kalau akak rajin hehe..lontong tu mmg yummyyy...