Monday, January 18, 2010

Tiba2 airmataku bergenang.... :(

Tgh sibuk2 buat keja..tiba2.. terdengar sayup2 lagu Semua Untukmu nyanyian Anuar Zain..
rupa2nya kakak officemate tgh on mp3 anuar zain dia..

ermm alahaii.. dah lama pantangkan diri dgr lagu anuar zain..terutama lagu Semua Untukmu ni..
sebab kalau dgr..gerenti meleleh ..dan tika dan saat ini..airmata ku bergenang.. :(

lagu ni..adalah lagu videoclip video kahwenku dulu2... mana ntah video tu..ermm.. those days kan.. mmg dah dielakkan dari mendengar..tapi bila dah terdengar.. sebak... korang fhm kan apa saya rasa skang..? :(

.................... sigh.....................





Dengarlah bisikan angin bayu
Dengarlah bisikan ooo hatiku
Bagaikan sebuah melodi cinta murni
Semua adalah untukmu
Walaupun dalam lautku selami
Walaupun tinggi gunungku daki
Ku rela tempuhi rintangan yang ada
Semua demi cinta suci

(Korus)
Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah kau cintaku murni
Jangan kau pergi
Dirimu tiada ganti
Harapan yang ada
Tersemat di jiwa
Semoga kau sentiasa di sisi

Usah kau ragui keikhlasanku
Usah kau ragui oh hasratku
Kuserah seluruh jiwa dan cintaku
Semua adalah untukmu

(Korus II)
Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah kau cintaku murni
Jangan kau pergi
Dirimu tiada ganti
Akan ku berjanji oh aku berjanji
Semua adalah untukmu

Tanpa dirimu hidup tak bererti
Tahukah engkau cintaku suci dan murni
Jangan kau pergi
Dirimu tiada ganti
Akan ku berjanji oh aku berjanji
Segala harapan tersemat di jiwa
Semoga kau sentiasa di sisi



p/s: .................

9 comments:

noor said...

yg berlalu biarlah jadi kenangan kak.....nak buat cam ner kalo rasa sedih, sebab tu mmg sebahagian dari hidup kita.....

Kaseh said...

Noor : erm sebak lak akak bc komen noor ni.. :( mmg yg berlalu biarkan berlalu..cuma kadang kala kita takdapat nak tipu hati sendiri...

Mimy Hamid said...

paham kaseh...udah..jgn dikenang..dh jd sejarah hidup ..

ieda said...

huhuhu sedeyyy ... dik .. miss u

Kaseh said...

mimy ; thnx dear, mmg nk lupa tapi tetiba teringat.,,pedih rasa..


ieda : miss u too kak...

Mia-Ina said...

kenangan tetap hadir....namun, biarlah ia jd kenangan dlm lamunan lagu semata-mata..ingati si dia depan mata agar sesuatu yg ada di depan..lbh kte hargai saat ini..kenang2kan kebaikan si dia yg mengisi hati kte saat ini...akan hadir bahgia di sebalik lagu & kenangan lama terhapus dgn senyuman tabah

lily lotus said...

nak nangis gaklah! huaa..very the touching

sueanne said...

kak..buka muka buku..eh silap..buku baru..heheh..lame tak singgah sini..

kuatkan semangat akk ye..barang yg lepas jgn dikenang lagi..

Anonymous said...

kaseh.
setiap suatu yg jadi ada hikmah disebaliknya. (classic script nih)
tapi walo apapun percayalah doakan yang terbaik utk sesiapapun baik yg sekarang mahupun yang dulu. Nescaya kebaikan akan datang jua buat kaseh.
kuatkan semangat tabahkan hati.
kita takkan tau apa akan jadi dengan kita di masa akan datang.
all da best ya kaseh.