Monday, January 16, 2012

i miss my daddy :(

Salam..

Lately ni asyik mimpikan papa jer.. sedih rasa.. rinduu sgt2..even time type ni pun bergenang airmata, teringat moment masa kitaorg bersama dolu2.... :( .. korang takkan faham apa den alami dan rasa... serba salah..complicated woo.. apa2pun moga papa sihat dan didalam lindungan ALLAH selalu..

to my dearest papa, heres a poem for you..


If I could write a story
It would be the greatest ever told
Of a kind and loving father
Who had a heart of gold

If i could write a million pages
But still be unable to say, just how
Much I love and miss you
Every single day

I will remember all you taught me
I'm hurt but won't be sad
‘coz i now no matter what will be
And you'll always be MY DAD


p/s : Love and miss u always pa...

5 comments:

attyfir said...

semoga papa kaseh sihat selalu ye..

ibh_sue said...

Kak Kaseh..Hope Allah sentiasa melindungi dia and always ingat familly di sini.. Soal kerinduan ni mmg ssh nak diluahkan dgn perkataan kan...

Kakcik Seroja said...

Semoga papa Kaseh berada dalam keadaan baik2 sahaja. Kakcik faham tentang kerinduan Kaseh itu. :(

Kaseh said...

:`( ......

Dinas Aldi said...

Papa Kaseh pegi mana.. :(

Semoga dia dilindungi Allah selalu.