Tuesday, February 23, 2010

Kisah Pahit Seorang GIGOLO

Aku terpaksa menjadi gigolo" (FAKTA PLUS!!)

Teman-teman, Bacalah kisah di bawah ini: (Cubalah ambil hikmahnya..)

Seorang pemuda frust.. mencuba-cuba menjadi gigolo.
Pengalaman pertamanya bertemu seorang ibu muda datang dengan kereta mewah. Pemuda itu dibawa dengan kereta mewah menuju ke sebuah rumah besar milik wanita itu. Sesampainya dirumah, Dia di suruh masuk ke dalam sebuah bilik.

Si pemuda itu merasa nevous karana ini adalah pertama kalinya masuk ke bilik wanita lain. Fikirannya tak menentu, bingung dan juga kekok. Semakin di fikir seperti itu, birahinya juga makin muncul.

Sebelum melakukan apa-apa, wanita itu berkata, "Kamu bukakan dulu baju
kamu dan tunggu disini dulu ya, jangan ke mana-mana," ujar wanita itu kemudian keluar dari kamar. Pemuda itu makin bingung kerana ditinggal keseorangan. Dan, dia malu untuk telanjang kerana tubuhnya kurus.
Akhirnya dia membuka semua bajunya,dan menunggu di bilik. "Ah alang-alang menyeluk pekasam biar sampai kepangkal lengan," fikirnya.

Tak lama kemudian, ibu itu masuk ke dalam bilik. Kali ini diikuti oleh dua orang anak kecil.

Ibu itu berkata kepada kedua anak kecil itu, "Tengok ni, Wati dan Man, kalau malas makan badan kita jadi kurus seperti abang ni"

Huahaha..ha. .ha..


Waaaaaaaaaa Serius nampak Baca tuuuu...

pergi kerja! kerja !

HEHEHEHEEE. ........ ..

16 comments:

eynda said...

Ahahaha....gelak eynda pepagi ni :-D

Kaseh said...

Eynda : heheh mmg saje nk bg member2 semua gelak.. glad ur happy dear.. :)

BULLET said...

huahahahhaa...hampeh...ade gak gigolo kurus keding kan...selalunye gigolo badan cam norman hakim ke...

Kaseh said...

BUllet : hahah ni gigolo baru nak cuba2 nasib ni..heheh

mohamadkholid said...

lawak betul la...

Kaseh said...

mohamdkholid : hehehe

rasp said...

muahahahaha dusyum dusyum....
tipah tertipu........

Kaseh said...

rasp : hehehe sorry dear.. hugs

adikmanje@ellyazarmilia said...

hampes ko kaseh...tipah tertipu....no..no...no...

Dee said...

hahaha..lawak2..

Kaseh said...

adikmanje : hahaha sabo je la..den sengaja..ehehhe


Dee : lawak kan.. masa kaseh 1st time baca pun tergelak je..hehe

Mia-Ina said...

ingatkan ape la..bacalast, br tahu...(hehehe)

noradzlina.kamdani said...

wah kite kene tipu hu hu hu

Kaseh said...

mia-ina : akak pun terkena gak masa mula2 baca hehe


Noradzlina : hehe sowey dear . .

zol said...

ishh2...x ptot tol cite tntg GIGOLO
kecik ati lelaki2 kat luar tu :(

Kaseh said...

Zol : erm lelaki2 kat luar tu kurus tak? kalau dia kurus dia akan terasa la..tapi kalau dia ada 6 packs..dia tak kecik ati kot..hehhe sorry..gurau2 je la :P