Sunday, March 7, 2010

Na O Mei

Salam,

na o mei.. oh na o mei...

korang tgk tak citer ni ptg2 kat TV3 - 6:30-7:30, isnin sampai khamis ...

saya layan citer ni.. seboleh2 nak balik keje awal.. kena make sure sampai umah b4 kul 6.30

semua gara2 nak tgk si sweet elly mazlein ngan ady putra yg hensem itu.. betul2 lelaki melayu terakhir la kan.. macho..tapi cara dia bersuar pendek tu.. tak menarik minatku sgt.. ehhehe drama..

elly mazlin pun saya tak minat sgt dulu tapi bila dia berlakon citer ni.... dia jadi lembut sgt.. suka tgk.

pastu lagu2 dalam drama tu besh2 kan.. jenuh saya mendownload semua lagu2 dalam citer tuh... so kali ni saya nak share ngan korang yg mana minat tgk Na O Mei macam saya tuh.. erm saya suka semua lagu2 dalam citer tu. menyentap perasaan ku.. jom layan.. kalau agak2 putus2 lagu tu..korang refresh je la eh..



1) Terakhir - Mahkota band



2) Dinda- Mahkota Band



3) DOsakah aku - NIdji



4) Hidupmu hidupku - Zigaz (most fav)



5) BIsikan rindu - Han





lahaiii cair la dgr lagu2 ni semua.. pandai director pilih lagu..tapi syg semua lagu2 dari indon kecuali lagu Han- bisikan rindu tu.. so amacam? korang suka tak..hehe.. okla..tu je..

6 comments:

noradzlina.kamdani said...

he he he..kite jarang dpt tgk..sbb kene rebut remote dgn Ikram dlu br dpt tgk he he he

Dee said...

sis..samalah ngan dee..mmg minat..kalo terlepas..lyn online lak..hehehe..

eynda said...

Citer best lagu pun best2 kan...mendayu-dayu tapi bukan lagu "terjun longkang" :-D

lily lotus said...

sama denganlah kita..i pun layan habis citer ni. kalau terlepas my mom back up..hihi

diANa hARiS said...

lagu2 dia best laaa..

Mia-Ina said...

mia pun dh jd peminat no 1 cite ni...sejak akhir2 ni la...lagu dia pun mia suke..mia klu leh nak elly dgn iqram..huhu..tp dgr2 nya mcm depa tu jd adik beradik dlm cite ni...huhu