Monday, October 24, 2011

Semanis Kaseh Candy Buffet :)


Assalammulaikum

First of all.. rindunya dgn blog transformasi nih dan juga rakan2 blogger... walaupun ada yg saya tahu perkembangan masing2 kat FB namun ada juga yg tak sempat nak amek tahu pun...apalah agaknya latest citer korang eh.. hopefully semuanya didlm lindungan ALLAH dan berbahagia selalu.. ..apa kata korang add FB personal saya nati..hehe..

saya mmg tak sempat dah skang ni nak mengupdate blog.. FB ada online hari2..tapi idakla boleh update selalu pun..jengah2 kejap jer.. twitter ke apa lagiii laa takde.. sgt kesuntukan masa.. tapi kadang2 tu ada jugak jengah blog2 kawan2 dikala rindu..

utk pengetahuan kawan2 semua.. Business comel saya sudah pun beroperasi..syukur Alhamdulillah.. jadi bertambah takde masa la saya skang nih.. dgn masih lagi bekerja 9-5 di office.. dan weekends busy ngan business.. syukur ...penat tapi seronok dgn hasil kerja kerastangan sendiri hehe..

jadi kalau anda semua ada kelapangan.. jenguk2la blog business comel sy eh... di semanis kaseh , walaupun nati akan di lead ke acct fb gak hehe.. kalau ada sapa2 yg inginkan service candy buffet utk birthday ke..wedding ke..leh la email saya eh di semaniskaseh@gmail.com


antara hasil kerastangan cik kaseh korang nih..








kalau ada yg berminat email2 la eh.. jengah2 FB semanis kaseh utk latest update..

my cute business card- saya bg sorang satu yer :)


rasanya sampai sini dulu buat masa nih.. masa tak mengizinkan utk chat lama2.. apa2pun harap semuanya ceria2 selalu eh.. and take care..

lots of love,
kaseh


Link

18 comments:

Kakcik Seroja said...

Pasti rasanya sehenbat rupa. Comel dan memikat. :)

Unknown said...

tahniah!! beb so sweet

Kaseh said...

Kakcik : alhamdulillah..hehe thanx yer kakcik

Kaseh said...

Posh76 : thanx beb.. hugss... :)

InaAchik said...

wah, makin hari makin improve!
TAHNIAH kaseh kekasehku...
Semoga Allah terus memberi rezeki buat kamu dan semoga SEMANIS KASEH terus maju...

rasp said...

congrats sis....
smoga bertambah maju bisness sis...

Mimy Hamid said...

hepi nya tgk bisnes kawan menjadik...beb napala ko tak buat bisnes ni masa aku kawen...hmmm Insya Allah adik aku kawen nanti aku nak book semanis kaseh...

Kaseh said...

InaAchik : aminnn..thanx bebehh...mudah2an..aku doakan moga ALLAH murahkan rezeki kamu juaa..aminn

Kaseh said...

rasp : thanx dear...mudah2an...aminn.. :) hugss

Kaseh said...

Mimy : insyaALLAH beb..book awal2 naa... hugsss... :)

Dr K said...

Semoga bisnes terus suskes....akan akan datang, kalau buat majlis besday anak, saya boleh tempah kan...:P

Kaseh said...

Daddyziyyad : insyaALLAH boleh... :)

Dee said...

congrats for the new biz sis..

Dee said...

eh..x ingatlah dh komen ke tidak..muahaha..congrats and all the best for your biz..hehehe..

MasZuber said...

semoge bisnes terus sukses kak..:-)

Dinas Aldi said...

All the best, Kaseh! Chocolate fountain tu yg tak tahan tengok tu..

lily lotus said...

ok! kalau ada yg cari sure ly rekemen urs...

Pepel BoNda AmaNi said...

tahniah darlink...semoga bertambah suksess....cantik la...