Thursday, December 31, 2009

Happy New Year 2010




Salam...

Saya baru keluar ICU, penyakit Malas beransur pulih.. tapi lepas ni kena masuk wad biasa dulu.. haha..

anyway takmo lepaskan kesempatan ni utk mengucapkan..happy new year buat kawan2 blog.. tak kira la dimana jua anda berada.. yg silent reader ke.. yg salu bg komen ker.. yg sama2 berjuang diet.. yg sama2 klik2 nuffnang...

happy new year eh.. may all ur wishes come true..

Sesungguhnya saya sgt sayang sama kamo semua..


buhbyee 2009..... and welcome 2010..

Tuesday, December 29, 2009

Lazy Me..

Salam..

lamanyaa tak update blog.. mood coti2 kot.. citer byk tapi takde mood nak berblogging..

korang penah tak rasa macam ni? rasa yg kadang2 malasssss sgt nak update..padahal ada citer..

rasa...ermm entahla.. malas... nati2 la eh den update... apa2 pun miss u all la.. ermm ada few blog

sempat jengah tapi tak tinggal jejak... nati2la den jengah lagi..


waaaaaaaaaa naper ni malas sangat ni kaseh oiii!!!!

Tuesday, December 22, 2009

TBL Asia - Nothing to update... dia repeat daaa

erm...takde apa nak update malam ni..coz ulangan jek.. boring betul!!... sudahnya den tgk SO yOU THINK YOU CAN DANCE laa..lagi besh....

ermm kenapa dorang repeat eik.. kenapa takde update eik.. ada apa2 berlaku ke? waaa saspen...!

Cabaran Langsing Bersama Dr Rozmey


Salam..

Minggu ni mmg tersangatla bz.. tak sempat nak baca blog kawan2.. so balik rumah pun pulun la baca mana yg sempat.. n macam biasa la harus singgah kat blog ZEL... terbaca entry pasal CABARAN LANGSING BERSAMA DR ROZMEY...

Zel join... dan harusla saya pun join sama.. Zel! aku pun join gak cabaran tuh..
baru je register...dan dgn berani mengupload gamba di web era tuh.. padahal dah serik gamba masuk TV arituh.. erm takper la kot..niat ikhlas n hopefully Era Radio keep personal detail peserta dngn baik.

so kawan2 takmo join ke..jomlaaa....cabaran dia berakhir sama dengan 99HTN..

citer pasal 99HTN, saya masih lagi berdiri teguh diet 99HTN walaupun dah kantoi nasik byk kali.. Selagi zel tak singkirkan saya dari game..maka...saya masih setia.. hehe andaikata tak layak pun takper.. just having fun diet ngan kawan2.. lagi satu tak dapat nak update berat sebab weighing scale kat rumah ni rosak.. tapi..jeans dah longgar.. taktaula good news ke tak.. kena timbang baru tahu ok ke tak ok..
kadang2 bdn susut tapi berat sama jek..

okla...malam ni jgn lupa The Biggest loser Asia, HAllmark CHannel 702... daa..

Monday, December 21, 2009

live : ibu mertuaku


salam ..

Sesekali layan cter lama ni besh gak kan, especially citer2 allahyarham p.ramlee . . .

Skang ni saya tgh layan cter ibu mertuaku. . Erm bila dihayati btol2 mmg sdp2 lagu dlm cter ni . .layan beb. . .

Tapi part paling besh belum smpai lg ni, adegan cucuk2 mata. . Hehe 'ala kassim! Ampunkan mak kassim. . .'

P/s: saya tgh xda mood sgt nk berblogging . .tu yg kejap ada kejap takda. .

Saturday, December 19, 2009

Live : Cerekarama `Kerana Lidah...`

Salam
sebenarnya takde mood nak update sgt tapi ni saje nak share
erm korang tgk tak cerekarama skang kat TV3? ala yg citer pasal pmpuan mulut jahat suka bawak mulut ..suka porak perandakan org.. ish ish ish.. ermmm
saya tak penah jmpa lagi live org camtuh..tapi saya tahu mmg adakat dunia fana ni.. ...nauzubillah...mintak dijauhkan la..

okla nak sambung tgk...taktau apa ending ni...


*edited : pesanan utk semua..langit tidak selalu cerah.. segalanya di byr cash kat dunia ni..

Friday, December 18, 2009

live : patung kepala . .


salam. . .tika dan saat ini niat dihati nk melelapkan mata . .baring2 . .pusing2 . .terpandang kepala patung rambut amy ni . . Terkejut den. .

Gamba ni korang nampak terang sbb ada flash, bygkn dlm bilik ni gelap, pastu ada cahaya dr luar masuk sikit thru pintu n nampak byg2 kepala tu . . Ngeri jap . .amy pun satu. . Da praktis buat rambut bkn nk smpan blk patung tu. . .nasib baik dia membelakangkan den, kalau dia mengadap den pastu tetiba senyum kt den mcmana? Lu pk la sendiri hehe. .

Gudnite all . .dan Salam maal hijrah utk semua. . .

Tuesday, December 15, 2009

TBL Asia - 2nd weigh in

salam

2nd week weigh in result...

Damieta - 3kg

Nadia - 2kg

goddes - 2kg

hafiz - 4kg

rashmi - 3kg

aaron - 3kg

christine - 2kg

david - 4kg

garry - 3kg

marilyn - 4kg

kevin - 3kg

carlo - 5kg

tony - 0kg

average 3kg losses je minggu ni.. mmg dah jangka.. after losing so much weight masa 1st weigh in tuh.. mmg takleh nak harap dapat lose more 2nd week... tapi den suka.. merah menang kali ni.. my kevin selamat..haha.. tapi next week sure dorang akan loseweight giler2...
my kevin.. 3kg je.. takper la dear.. keep it up.. next week lose more okay..

goddes terkeluar... ermm never bother pun.. tapi macam menyampah plak tgk byk sgt komen dia masa dah terkeluar tuh.. haha..lantak la dier.. apa2 pun my kevin, nadia n aaron selamat.. ehehe ..sgt bias saya kan.. :P

p/s: ermm kaseh.. ko sibuk pasal berat org turun la itu la.. ko tak reti2 nak turun berat ker?
opsss!! a reminder utk diri sendiri... heheh

Macam biasa ..malam ni

salam

haha macam biasa la.. selagi TBL Asia tak abeh.. tiap2 malam selasa saya akan remind korang jgn lupa tgk...

la ni tgh tgk So you think u can dance..

malam ni ada bollywood dance plak.. tak sabar nak tgk.. ahaks..

camne mat saleh dance bollywood..

pastu kul 9... TBL Asia.. Kevinnn... hehe yaya saya sokong kevin.. tak sabar nak tgk dia transform jadi hensem... phew...

apa2pun all the best tu nadia.. single mom... dah kurus sok lawa beb...

okla karang den update lagi... daaa...

Adik dgn Kakak nak swimming pool besar!

Salam..

lama tak update blog betol2....sempat buat live entry jek guna hp..sebb malasss nak on lappy bila kat umah.. rasa nak tido tido n tido jek.. haha tu yg makin bulat badan ni ha.. ermm harinih amek kesempatan kejap nak update..


semlm... masa tgh lepak2 tgk tv....ada la iklan tepi pantai pastu iklan wetworld mana ntah...pastu si adik dgn kakak sibuk bodek den..

adik : ``maklong nak pegi situ.. mandi kat laut.. best...adik suka``..

saya : `` mandi laut tak boleh... nati adik lemas.. maklong takdek adik..nati maklong nanges...macam mana?``

adik : `` ok kita pegi swimming pool besar.. adik tak lemas.. adik pandai berenang``

kakak :`` kita pegi swimming pool besar macam aritu maklong...beshhhh ada gelongsor..


alahaiii.. kesian budak2 ni.. cuti sekolah kalau dah duduk kat umah nena.. ngan nena tak sihat sgt.. pastu maklong korang kerja.. camne la nak bawak jalan.. abeh2 pun g bawak tgk wayang.. pastu g playground.. pastu g swimming pool kat clubhouse... bosan la budak2 ni..

arituh dah bawak g desa waterpark.. bukan main seronok masing2.. siap takmo balik..
kalau bg berendam sampai kecut2 pun sanggup tuh.. sib baik la arituh hujan..kalau tak mau sampai nak tutup desa waterpark tuh dorang gerenti takmo balik...

ni cadangnya nak la bawak budak2 tuh g mandi manda lagi.. biar la dorang puas berendam..sebelum naik skolah ni kans.. dah itu je yg dorang suka.. after puas survey, rasanya kalau pegi Tiara Beach Resort ni berbaloi kan.. swimpool dia besor.. pastu bila budak2 dok mandi mak budak bleh lepak2...ermm...
Nampak macam ok je .. tak penah pegi lagi b4 ni.. tapi kalau bawak budak2 ni sure bahagia dorang kans..

see... kids pool pun not bad... lebih kurang je ngan waterpark biasa..

ni bukan budak2 je yg akan berendam kalau dah pool besar ni.. mak budak pun sama jadi badak air kejap.. hehe

ermm besh kan.. ada sapa2 dikalangan member2 ku di blog ini yg ada member bleh sewakan apartment ke.. studio suite ke.. kat Tiara ni.. sebab dari tadi den dok nak booking manjang je penuh.. :( kalau ada tolong la inform den.. desperate sgt nak book utk tarikh 27 december ni... 2D1N jer.. 28hb checkout..

kalau ada inform eh... appeciate it much..


*edited - baru je dapat bilik. syukur alhamdulillah seronok la budak2 tu nati..

anyway korang leave msg jugak kalau ada info2 atau member yg ada apart kat Tiara ni eh..for future reference...bebila senang nak booking..thanx